Corona

 

Inschrijvingen

Inschrijvingen op kantoor kunnen enkel op afspraak. 
Deze afspraken gaan telkens door op dinsdagvoormiddag van 9u00 tot 12u00.

Een afspraak kan per e-mail of per telefoon worden vastgelegd.
Neem zeker ook een bewijs van inkomen mee (leefloon, arbeiodsinkomsten of andere) en een bewijs van jouw woonsituatie (huurcontract, sociaal verslag, verkoopsakte,...).

 

Bezichtigingen

Werd je door ons gecontacteerd om een woning te gaan bekijken? Gefeliciteerd met het goede nieuws!
Om de afspraak zo veilig mogelijk te laten verlopen, vragen wij rekening te houden met de volgende zaken:

  • Was je handen zorgvuldig vooraleer je van jouw huidige verblijfplaats vertrekt
  • Probeer, indien mogelijk, steeds een afstand van 1,5 meter te respecteren tussen jou en de huurbegeleider
  • Neem een eigen (bal)pen mee 
  • Kom alleen, of samen met je partner indien jullie samen ingeschreven zijn. Kom indien mogelijk zonder je kind(eren)

 

Huisbezoek/herstellingen

Werd je door jouw huurbegeleider gecontacteerd voor een huisbezoek of komt één van onze aannemers iets herstellen of installeren? Ook dan vragen wij rekening te houden met de volgende zaken:

  • Was je handen wanneer je het bezoek binnenlaat
  • Probeer, indien mogelijk, steeds een afstand van 1,5 meter te respecteren tussen jou en de huurbegeleider of vakman
  • Probeer het aantal aanwezige gezinsleden zoveel mogelijk te beperken, tenzij dit anders werd overeengekomen
  • Zorg voor een eigen (bal)pen in de buurt